Powrót Łukasza Piszczka do LKS Goczałkowice-Zdrój w zeszłym roku był wyjątkowym wydarzeniem w naszej historii. Pomaga zmieniać oblicze drużyny pod względem sportowym, ale stawia też na innowacje poza boiskiem.
Nasz nowy partner technologiczny, polski start-up Sportigio, pomoże w cyfryzacji klubu, co przede wszystkim ma pozytywnie wpłynąć na doświadczenia fanów LKS-u.
Łukasz Piszczek, nigdy nie ukrywał swojej więzi z rodzinnymi Goczałkowicami. Zmierzając do końca piłkarskiej kariery, zaangażował się w rozwój futbolu w regionie. Dołączył do kadry I drużyny LKS-u, w którym stawiał pierwsze kroki jako junior. Gdy występował na boisku w rundzie jesiennej zespół nie miał sobie równych i traciliśmy bardzo mało bramek.
Klub cały czas rozwija się pod względem organizacyjnym i marketingowym. Codziennie staramy się by dbać o jak najlepszą komunikację i marketing, a teraz chcemy wam zaoferować również nowe cyfrowe możliwości, dzięki współpracy z polskim start-upem technologicznym - firmą Sportigio.
Wokół klubu zebrała się duża, wspaniała społeczność, która jest aktywnie zaangażowana w codzienne życie pierwszego zespołu, drużyny rezerw i grup młodzieżowych. Dzięki nowym rozwiązaniom, kibice będą mieli możliwość pozyskiwania najświeższych informacji oraz interakcji z klubem, również poza dniami meczowymi.
Dzięki platformie wdrażanej we współpracy z firmą Sportigio, to właśnie wy zyskacie nowe możliwości do wspierania LKS-u, a klub będzie mógł dalej się rozwijać.
- Sportowy rozwój drużyn w naszym klubie leży u podstaw i jest dla nas priorytetem, ale zdajemy sobie sprawę, że w dzisiejszych czasach komunikacja i obecność klubu w Internecie jest równie ważna. Wielu naszych fanów jest spoza Goczałkowic, a my chcemy zapewnić im możliwość uczestnictwa w życiu klubu każdego dnia. Wierzymy, że rozwiązania wdrażane wraz ze Sportigio pozwolą nam oferować kibicom jeszcze więcej atrakcji. - mówi Łukasz Piszczek
Już teraz możecie zobaczyć pierwsze efekty współpracy w postaci nowej strony klubowej dostępnej pod adresem goczaly.pl. Pojawiła się też możliwość zakupu biletów na mecze domowe przez Internet, bez potrzeby ich drukowania czy stania w kolejce do kasy. W dalszych planach jest rozwój platformy i wdrażanie kolejnych modułów, między innymi strefy dla fanów i osobnej przestrzeni dla partnerów biznesowych klubu.
- Pomysł na cyfrowe rewolucje w polskich klubach zyskuje wielu zwolenników, czego dowodem jest zainteresowanie inwestorów naszą spółką, a także rosnąca liczba klubów partnerskich. Cieszymy się, że to tego grona dołącza LKS Goczałkowice, który jest dla nas idealnym partnerem - mówi Marcin Zwierzychowski ze Sportigio.
- Społeczność fanów jest rozproszona, wokół klubu panuje dobry klimat. To doskonałe warunki do budowy platformy, która ma pomagać klubowi organizacyjnie i marketingowo. Wraz z zespołem LKS-u chcemy dawać dobry przykład, jak można wykorzystywać możliwości cyfryzacji - dodaje Mariusz Zwierzychowski - współzałożyciel Sportigio.
Sportigio jest polskim start-upem technologicznym założonym przez braci bliźniaków - Marcina i Mariusza Zwierzychowskich. Młodzi przedsiębiorcy postanowili połączyć pasję do sportu i nowych technologii i stworzyć narzędzie dla klubów, lig i związków sportowych, pozwalające na digitalizację działalności i dywersyfikację przychodów z wykorzystaniem cyfrowych rozwiązań. W ciągu ostatnich miesięcy firma zwróciła uwagę inwestorów, pozyskując fundusze na dalszy rozwój od wieloletniego prezesa PKO Banku Polskiego Zbigniewa Jagiełły, prezesa firmy Verestro Krzysztofa Drzyzgi oraz funduszu inwestycyjnego WP2.