Chcemy wyznaczać cyfrowe trendy w sporcie! Sportigio partnerem klubu

2 lata temu | 09.05.2022, 12:43
Chcemy wyznaczać cyfrowe trendy w sporcie! Sportigio partnerem klubu

Powrót Łukasza Piszczka do LKS Goczałkowice-Zdrój w zeszłym roku był wyjątkowym wydarzeniem w naszej historii. Pomaga zmieniać oblicze drużyny pod względem sportowym, ale stawia też na innowacje poza boiskiem.

Nasz nowy partner technologiczny, polski start-up Sportigio, pomoże w cyfryzacji klubu, co przede wszystkim ma pozytywnie wpłynąć na doświadczenia fanów LKS-u.

Łukasz Piszczek, nigdy nie ukrywał swojej więzi z rodzinnymi Goczałkowicami. Zmierzając do końca piłkarskiej kariery, zaangażował się w rozwój futbolu w regionie. Dołączył do kadry I drużyny LKS-u, w którym stawiał pierwsze kroki jako junior. Gdy występował na boisku w rundzie jesiennej zespół nie miał sobie równych i traciliśmy bardzo mało bramek.

Klub cały czas rozwija się pod względem organizacyjnym i marketingowym. Codziennie staramy się by dbać o jak najlepszą komunikację i marketing, a teraz chcemy wam zaoferować również nowe cyfrowe możliwości, dzięki współpracy z polskim start-upem technologicznym - firmą Sportigio.

Wokół klubu zebrała się duża, wspaniała społeczność, która jest aktywnie zaangażowana w codzienne życie pierwszego zespołu, drużyny rezerw i grup młodzieżowych. Dzięki nowym rozwiązaniom, kibice będą mieli możliwość pozyskiwania najświeższych informacji oraz interakcji z klubem, również poza dniami meczowymi.

Dzięki platformie wdrażanej we współpracy z firmą Sportigio, to właśnie wy zyskacie nowe możliwości do wspierania LKS-u, a klub będzie mógł dalej się rozwijać.

- Sportowy rozwój drużyn w naszym klubie leży u podstaw i jest dla nas priorytetem, ale zdajemy sobie sprawę, że w dzisiejszych czasach komunikacja i obecność klubu w Internecie jest równie ważna. Wielu naszych fanów jest spoza Goczałkowic, a my chcemy zapewnić im możliwość uczestnictwa w życiu klubu każdego dnia. Wierzymy, że rozwiązania wdrażane wraz ze Sportigio pozwolą nam oferować kibicom jeszcze więcej atrakcji. - mówi Łukasz Piszczek

Już teraz możecie zobaczyć pierwsze efekty współpracy w postaci nowej strony klubowej dostępnej pod adresem goczaly.pl. Pojawiła się też możliwość zakupu biletów na mecze domowe przez Internet, bez potrzeby ich drukowania czy stania w kolejce do kasy. W dalszych planach jest rozwój platformy i wdrażanie kolejnych modułów, między innymi strefy dla fanów i osobnej przestrzeni dla partnerów biznesowych klubu.

- Pomysł na cyfrowe rewolucje w polskich klubach zyskuje wielu zwolenników, czego dowodem jest zainteresowanie inwestorów naszą spółką, a także rosnąca liczba klubów partnerskich. Cieszymy się, że to tego grona dołącza LKS Goczałkowice, który jest dla nas idealnym partnerem - mówi Marcin Zwierzychowski ze Sportigio.

- Społeczność fanów jest rozproszona, wokół klubu panuje dobry klimat. To doskonałe warunki do budowy platformy, która ma pomagać klubowi organizacyjnie i marketingowo. Wraz z zespołem LKS-u chcemy dawać dobry przykład, jak można wykorzystywać możliwości cyfryzacji - dodaje Mariusz Zwierzychowski - współzałożyciel Sportigio.

Sportigio jest polskim start-upem technologicznym założonym przez braci bliźniaków - Marcina i Mariusza Zwierzychowskich. Młodzi przedsiębiorcy postanowili połączyć pasję do sportu i nowych technologii i stworzyć narzędzie dla klubów, lig i związków sportowych, pozwalające na digitalizację działalności i dywersyfikację przychodów z wykorzystaniem cyfrowych rozwiązań. W ciągu ostatnich miesięcy firma zwróciła uwagę inwestorów, pozyskując fundusze na dalszy rozwój od wieloletniego prezesa PKO Banku Polskiego Zbigniewa Jagiełły, prezesa firmy Verestro Krzysztofa Drzyzgi oraz funduszu inwestycyjnego WP2.

Udostępnij
 
10640968